fredag 11. desember 2015

Rotet bort hunden sin - gav hentesveis ny betydning.

Jonatan Kanelbolle Brunstad (11) våknet opp i går og oppdaget at hunden hadde forsvunnet. 

Etter å ha lett i en god time, tilkalte han hjelp fra sin beste venn Sandra Ørevoks Uthus Banankake Aleksandersen som forøvrig ble kåret til Miss Foster 2011. 


Hun hørte raskt at det var noe uvanlig med hårmanken til Jonatan og ba han sjekke hodet. Der fant han bikkja godt kamuflert og godt fornøyd med utsikten. 


"Jeg trodde han var klar over at jeg lå her jeg" bjeffer bikkja og stirrer oppgitt på et maleri av en blomstervase på veggen. 

Jonatan starter umiddelbart å gråte og løper til faren sin, Karl-Ivar Krabbeklo Brunstad. "Pappa jeg har sett ut som  en tulling i et helt døgn nå, folk har sikkert ledd av meg på skolen. Hvem går rundt med en hund på hodet liksom?!"

"HAHAHAHH! Ja du har sett helt idiot ut" Bekrefter faren og klyper seg selv for å sjekke om ham er våken. 


(Kilde: Husfliden)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar