torsdag 24. april 2014

"Seigmenn gjorde meg feig"


På tirsdag forrige uke spiste Tony Trailertruse (4) seksten stk grønne, ni stk røde, en liten del av venstre fot til en gul seigdame (ikke kineser! Dette er godteri!), og resten av sukkeret i en segmannpose. 


"Det i seg selv, eller meg selv, er ikke så spesielt selvfølgelig, men konsekvensene var. " sier Tony. 

En liten times tid etter, ringe en kompis av Tony, Bankrott Lodott. "Bankrott spurte meg om jeg ville bli med å drepe en litausk fredet fugl på Narvesen nær hvor der jeg bor, om vi fant en. Jeg torde ikke, jeg pingla ut. Jeg skylder helt og fullt på mengen og kombinasjonen av farger jeg spiste av de j%la seigmennene". Roper Tony imens han flatulerer uavbrutt midt i vannlating på gulvet, midt i intervjuet, midt på dagen, midt på jorda.




(Kilde: NATO)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar