mandag 16. juni 2014

Hadde hodet opp ned med skjerf på, vant gavekort på velkjent knekkebrød


"Jeg ante fred (Flintstone) og ingen fare (eller more), på dissa som er VELDIG nære arbeidsstedet til en kompis jeg kjenner kjempegodt.
Men nesten nøyaktig samtidig som jeg fikk skjerfet over haka, kom en liten kald pølse bort til meg å gav meg et gavekort på det som i følge denne pølsa skulle være et velkjent knekkebrød." forteller Kari Blomsterfjas Brake


Her er den lille kalde pølsen som følte for å være spandabel....

Her er et tilfeldig eksempel på et velkjent knekkebrød.


"Jeg ble overraskende glad for dette. Jeg tok faktisk en aldri så liten salto, og når jeg kom hjem så kastet jeg opp av pur glede, og litt fordi jeg nylig ble smelt på tjukka", sier Kari.


(Kilde: En lenestol som aldri ble trukket om til å se nyere ut)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar