torsdag 20. mars 2014

Jente (16) himmelstups forelska i epla si


"Jeg fant henne på Bunnpris Beitostølen" forklarer Lilja Bankrott (16) KS. Hun fortsetter; "Jeg hadde akkurat tatt ti tusen pushups og ringt verdens første lokomotivfører, og plutselig så jeg et veldig ferskt eple!".

Lilja sitter med et elskende blikk og kjærteger eplet sitt når Ragnar Bollemus Selfpleaser (41) plutselig stjeler showet.


"Adam kan stikke en Fransk loff oppi verdensrommet for min del. Prøv å få perfekt pakert en limousine i rush'n og sammenlikn med å dra låret ditt over skuldra, så regner jeg med dere skjønner hva jeg mener... " kommenterer Ragnar. Han konkluderer artikkelen (som om han skulle vært ansatt) med det påståtte "visdommsordet":

"Har du først bestemt deg for å la snøen definere sexlivet ditt så kan du likegodt pule en snødame på min bestemors røde bil!"


Ragnar avslutter (igjen?): "La barna leke benkeplater, og la verden tro pærer er lilla"

 

Vii i KS tar ikke ansvar for at den lilla pæra vintok bilde av ER lilla. Men vi tar derimot på oss ansvaret for dette: 




PS: Uttrykket "PS" brukes for ofte! Vi mener; "kom igjen'a!" Finn på no nytt din senil-kommunistiske balalajka!!!"

(Ingen kilder. Bare fant på det i ludo-rus.....!....! Neida, yatzy... Rus...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar