tirsdag 18. mars 2014

For lite søvn avler enorme mengder pepper


Kjenner du deg igjen?
( Vi tenker på fjeset til han til høyre, men om du tenker ja, og på hun til venstre så ta kontakt med KS )

Uansett; Pass på å få nok søvn. Det viser seg nå, helt uten forskning, at å sove for lite om natten avler enorme mengder med krydderet Pepper i ditt hjem. 

"Jeg sov tre timer en natt i forrige uke og når jeg våknet, kom jeg meg nesten ikke ut av soverommet" sier Linda Peiskalkulator. (28) fra Bergen.


Den eneste fordelen KS kan se i dette tilfellet, er at du kan dra dit den gror uten å stå opp.

"For å toppe det hele fikk jeg den dagen skikkelig pepper, også av sjefen min bare fordi jeg tok livet av undulaten hans med halsbåndet mitt, og kalte kona hans en tafatt blodpølse fra kongo / og eller fordi jeg kom for sent på jobb pga pepper'n..."

Karl Kuhn (36) på sin side har følgende å melde fornøyd: "Jeg synes det er kjekt å få soverommet stappfult av Pepper jeg. Litt krydder i hverdagen må man jo ha, og kanskje spesielt på dager man har sovet dårlig natten før. Hils datra di og si "BÆBUBÆBU"  forresten...! "


(Kilde: Edlik)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar