lørdag 8. mars 2014

Putin til firestjerners middag!


Vladimir Putin kommer onsdag kveld til Oslo via fax. Han skal delta i programmet fire stjernes middag, side om side med
 Jahn Teigen (vistes ikke på bildet da han sto med siden til), Pippi Langstrømpe, og Arne Scheie.


Tidligere deltaker Tande P, stiller tvilende til Putins kokkekunster. "Æ tippe hanj svir en Grandis og pesse i buksa æ. Jah! Det trur æ. Så det så!" Uttrykker Tandis leende med skjorta nedi buksa. 

Putin og gjengen sendes direkte i reprise på TVN neste år en gang. 


"Kokkelerer du mindre enn én gang i uka, og samtidig styrer et land, blir det ingen sekser på terningen" sier kokkemannen fra TV som ser slik ut:


Han fortsetter videre: "En gang laga jeg lapskaus uten å se på. Og dagen etter lærte jeg meg å skru ballen i fotball. For en mann jeg er! Redigerer dere bort dette, krever jeg å bli fjernet fra saken, og ti millioner salt-sild i kompensasjon...."

(Kilder: TVN; Putin, Jahn Teigen, og en kokkekis)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar