lørdag 8. mars 2014

Baklengs salto farlig for levra


"Det er kjipt for sånne som oss." Sier Nilsi Bakgrunnsdilter. "Vi gjør jo knapt annet, og i tillegg drikker vi både sprit og sånn."




For det er akkurat det. Levra. Den går allerede igjennom heftige kamper mot alkoholinntaket vårt, og nå er det påvist at å ta baklengs salto forverrer det hele. 


"Hva skal jeg finne på i friminuttene nå da?" Sier Dagfinn Høybraathens sønn Bill Baron (3). "Vi drikker jo karsk og spiller ludo i hver langfri."




"Bring your booze to the beach and fuck it! Not like that, but this new info i mean. I do saltomortales all the time. Just tale a forward one after each backwards! No problem baby!" Sier Arnold Swartzenegger. 




"Det er uttalelser fra forbilder, akkurat som dette, som bekymrer meg" sier Krf's kjendisblogger Knut Arild Har Eid Det i en presseuttalelse sent i kveld. 
"Se på meg. Eg har aldrig drukke. Og eg har heller aldri fått til baklengs salto. Badabing! Levra mi er i superform!"


Frem til dere får en konklusjon av oss vil vi i redaksjonen foreløpig sterkt advare mot å overdriver antall baklengs saltoer. Max 3 i uka. Men ta gjerne en fest og inviter gjerne oss. F. Eks er vi veldig glade i polka og appelsin.

God jul!


(Kilder: Mange)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar