onsdag 19. mars 2014

Gravde hull i bakken, fornærmet sogneprest


Onsdag morgen ble KS tipset om at en mann i midten av 40-årene ble tatt på fersken da han grevde et hull i bakken utenfor huset sitt.





"Utrolig unødvendig av han å rive huset sitt rett foran bena og barberingen min av bena mine! Men samtidig har jeg stor respekt for alle som driver med slikt da :) det skal sies, evt ropes da selvfølgelig." sier naboen, som samtidig opplyser om at mannen hadde bodd på plena i hele den siste måneden. Naboen, som også er sogneprest i bygda opplevde det hele som en byrde for seg og familien og ønsker å fobedre seg i nynorsk og slalomkjøring, noe som godt kan forstås da han nylig tok livet av naboen sin... Noe han forøvrig opplyser til KS om som om at det var en kjempeokei ting å gjøre. "Uansett, det er ganske uforskammet å grave hull i hagen sin uten å forlate vår synd, slik vi også forlater våre syndere. Litt rart da kanskje, at ingen av de luktet spesielt overbevisende...!!" sier sognepresten og peker på to grevlinger som gjemte seg i buskene i hagen hans. "Derfor har jeg bestemt meg for at alle som ser rart på meg på kveldstid skal få smake på italiensk bacon, og lære meg å kjevle pizzadeigen sånn perfekt flat og firkantet, og gjevnt fordelt utover ovnsbrettet. Det får være en passsende global straff for naboen min!" fortsetter han og velger seg ut en sigarett fra sigarettpakken sin og slikker diskret på den for å kjenne smaken av noe som har opprinnelse UTENFOR - EU...




(Kilde: Original Snus)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar